Hyper

برگشت کالا (مرجوعی)

  • 1
    هایپرانو همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب، تحویل مشتریان در اقصی نقاط شهر شود. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه سفارشات و کنترل و بازبینی چندمرحله‌ای، احتمال آسیب‌دیدگی سفارش، بسیار پایین خواهد بود.
  • 2
    مشتری باید آسیب‏‌های فیزیکی اقلام کالایی ناشی از حمل و نقل را، در لحظه دریافت سفارش و حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا، اعلام نماید. بنا به دلایل بهداشتی، مواد تازه و فله‌ای، موادگوشتی و پروتئینی، مواد منجمد، مواد لبنی، میوه و سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی قابل بازگشت نمی‌باشند و فقط در صورت سپری شدن تاریخ انقضاء و مشاهده‌ی فساد محصول، لازم است که در همان روز تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع‌رسانی شود. اگر مشتری برای تشخیص عیوب کیفی، ناچار به باز کردن درب محصول شد، نباید از حجم محصول کاسته شده باشد. موارد مربوط به فساد و یا خرابی محصولات بعد از هماهنگی‌های انجام شده از مشتری تحویل و برای بررسی توسط پزشک مربوطه، به فروشگاه بازگردانده می‌شود. در صورت عدم تایید فساد و یا خرابی محصول توسط پزشک، هزینه‌ی حمل سفارش به عهده مشتری خواهد بود و در صورت تایید، بازگشت وجه کالای مورد نظر انجام خواهد شد. بازگشت محصولات به غیر از محصولات بهداشتی، مواد تازه و فله‌ای، مواد گوشتی و پروتئینی، مواد منجمد، مواد لبنی، میوه و سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی در صورتی که هیچ کدام از مشکلات ذکر شده را نداشته باشد با پرداخت هزینه ارسال به فروشگاه میسر خواهد بود.
  • 3
    در صورتی که کالای آسیب دیده، کالای جایگزین باشد و موجودی کالای جایگزین، به اتمام نرسیده باشد، مشتری می تواند درخواست ارسال مجدد کالا یا درخواست بازگشت وجه آن به کیف پول را داشته باشد.
  • 4
    در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به اتمام برسد، و هایپرانو امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، موظف است مبلغ کالا را به کیف پول خریدار استرداد نماید.
  • 5
    در صورتی که مشتری کالا را بصورت سالم و بدون نقص دریافت نموده اما بنا بر تمایل و دلایل شخصی، مایل به مرجوع نمودن آن باشد، هایپرانو با درخواست مرجوع نمودن کالا موافقت نموده اما هزینه حمل و نقل، روی فاکتور محاسبه و کسر خواهد شد.
  • 6
    مشتری در صورت تمایل به بازگشت وجه کالا یا کالاهای آسیب دیده، می‌باید اطلاعات حساب بانکی‌ای را که پرداخت از طریق آن انجام شده، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی به پشتیبانی مجموعه هایپرانو ارجاع دهد. در صورتی که این اطلاعات مغایر با حساب بانکی پرداخت کننده وجه سفارش باشد، برای اصلاح اطلاعات با مشتری تماس حاصل خواهد شد. مجموعه هایپرانو خود را موظف می‌داند که عودت وجه کالا یا کالاهای آسیب دیده را طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت غیر تعطیل انجام دهد.
هایپرانو | تجربه خریدی نو