Hyper
بله، شما می‌توانید از طریق پنل کاربری خود در هایپرانو درخواست برگشت وجه خود را ثبت نمایید و مبلغ درخواست شده بین ۲۴ الی ۷۲ ساعت به حساب بانکی مشخص شده از سوی شما عودت می‌گردد. توجه داشته باشید که حساب بانکی اعلامی باید مطعلق به دارنده حساب کاربری در هایپرانو باشد و مبالغی که به صورت هدیه به کیف پول افزوده شده قابل عودت نخواهند بود.
خیر، ما در هایپرانو صرفا به ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان تمرکز داریم و امکان ارسال سفارشات عمده درحال حاضر وجود ندارد.
با توجه به تخفیفات ویژه میسومارکت و تمرکز بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان حقیقی، ناچاریم محدودیت‌هایی برای تعداد درنظر بگیریم تا از سوء استفاده دلالان جلوگیری کنیم.
مناطق تحت پوشش هر فروشگاه به همراه هزینه احتمالی، در صفحات اطلاع‌رسانی فروشگاه مربوطه مشخص شده است.
خیر، درحال حاضر امکان ارسال از طریق پست به سایر شهرستان‌ها وجود ندارد.
بله، شما می‌توانید محصولات دریافتی از هایپرانو را با دلایل مختلف مرجوع نمایید.
بله، برای تغییر آدرس سفارش پیش از ارسال آن می‌توانید با مرکز تماس هایپرانو به شماره‌ی 1111-031 تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید آدرس جدید باید در همان محدوده ثبت سفارش اولیه باشد.
بله، برای لغو سفارش پیش از ارسال آن می‌توانید با مرکز تماس هایپرانو به شماره‌ی 1111-031 تماس حاصل فرمایید یا در صفحه سفارش گزینه لغو سفارش را انتخاب کنید.
همکاران ما در هایپرانو همواره در تلاش هستند تا از بروز هرگونه خطایی در آماده‌سازی و ارسال سفارش جلوگیری کنند. درصورت بروز خطا، شما می‌توانید با مرکز تماس‌های فروشگاه اینترنتی هایپرانو به شماره‌ی 1111-031 تماس حاصل فرمایید.
خیر، شما می‌‎توانید در سفارش دیگری محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
بله، برای این منظور می‌توانید با مرکز تماس‌های فروشگاه اینترنتی هایپرانو به شماره‌ی 1111-031 تماس حاصل فرمایید.
بله، شما می‌توانید از پنل کاربری خود و قسمت شارژ کیف پول، موجودی اعتبار خود را به میزان دلخواه شارژ نمایید.
لطفا درخواست های خود را به پست الکترونیک info@hyperano.com ارسال نمایید یا گزینه‌های ثبت فروشگاه در سایت را انتخاب نمایید.
هایپرانو صرفا بستر فروش محصولات است و دخل و تصرفی در کیفیت محصولات ندارد. تمام محصولات هایپرانو از برند‌های مطرح کشور تامین و به بهترین شکل ممکن نگهداری و برای شما ارسال می‌گردد. برای اطلاع از کیفیت محصولاتی که تاکنون استفاده نکرده‌اید توصیه می‌کنیم به نظرات محصول توجه نمایید.
تمام محصولات هایپرانو به علت گردش بالا بروز هستند و مدت زمان زیادی از تولید آنها نگذشته است، چنانچه تاریخ انقضای محصولی (ویژه دسته‌بندی لبنیات به علت مدت مصرف های کوتاه) نزدیک باشد، همکاران ما پیش از ارسال با شما تماس خواهند گرفت و این موضوع را به شما انتقال خواهند داد.
تیم ناوبری هایپرانو تمام تلاش خود را برای ارسال سفارشات در بازه زمانی انتخاب شده می‌نماید. در صورت بروز موارد خاص در ارسال به موقه سفارشات، پشتیبانان هایپرانو با شما تماس خواهند گرفت.
خیر، در حال حاضر امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد.
برای ارسال مجدد سفارش با مرکز تماس هایپرانو به شماره 1111-031 تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید ارسال مجدد سفارش رایگان نخواهد بود.
بله، برای این منظور کافیست در ثبت اطلاعات سفارش، نوع روش حمل را حمل توسط مشتری انتخاب کنید.
بنابر درخواست‌های متعدد امکان ثبت سفارش برای مناطق خارج از محدوده میسر شده اما ارسال سفارش منوط به تصمیم گیری تیم ناوبری هایپرانو خواهد بود.
هایپرانو | تجربه خریدی نو