Hyper

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • 1
    کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل و با دقت تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  • 2
    درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله صحت آن‌هاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هایپرانو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • 3
    افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
  • 4
    سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد شماره سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که هایپرانو هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
  • 5
    اطلاعات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می‌بایست با خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می‌باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
  • 6
    در صورتی که به هر دلیل قیمت نهایی با هزینه پرداخت شده متفاوت باشد (خرید محصولاتی نظیر ماهی یا هندوانه که قیمت دقیق بعد از وزن‌کشی بدست میآید) کاربر (مشتری) می‌تواند مبلغ باقیمانده را در محل پرداخت کند یا از طریق درگاه بانکی، پرداخت هزینه را تکمیل نماید.
  • 7
    در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف، بن یا کیف پول) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، منوط به تصمیم‌گیری هایپرانو خواهد بود.
  • 8
    با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
  • 9
    از آنجا که هایپرانو یک وبسایت/ اپلیکیشن خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار جزء است. از این رو هایپرانو برای سفارش هر محصول، سقف تعداد معین نموده که این محدودیت، باتوجه به نوع محصول و دیگر پارامترهای آن، متفاوت می‌باشد. در بازه‌های زمانی مختلف، محدودیت سقف سفارش قابل تغییر خواهد بود
  • 10
    در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به کیف پول/ حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • 11
    تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • 12
    مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تحویل گیرنده سفارش، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • 13
    در صورت بروز تاخیر احتمالی در پردازش سفارش، این موضوع از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است هایپرانو تمام تلاش خود را در ارائه خدمات به موقع و در بازه زمانی انتخاب شده از سوی مشتری بکار خواهد گرفت، اما در شرایط خاص، از قبیل بارش برف و باران شدید، ترافیک شدید، حادثه و ...، بروز تاخیر در ارسال سفارش، دور از ذهن نخواهد بود.
  • 14
    کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت هایپرانو به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. هایپرانو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.
  • 15
    در صورتی که موجودی محصولی در هایپرانو به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، هایپرانو موظف است در جهت رفاه حال مشتری، محصول مشابه دیگری با نزدیکترین ویژگی‌ها، بعنوان کالای جایگزین برای مشتری ارسال نماید.
  • 16
    مشتری در صورت عدم تمایل به استفاده از کالای جایگزین، حق لغو سفارش آن محصول، عدم تحویل از شخص سفیر و درخواست استرداد وجه به کیف پول را خواهد داشت.
  • 17
    هایپرانو به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد، اما کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش و در بازه زمانی انتخابی مشتری ارسال و تحویل می‌‏شوند. (روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است)
هایپرانو | تجربه خریدی نو