Hyper

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌های هایپرانو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به مطالعه کامل قوانین و رعایت مقررات مرتبط با کاربر است. چنانچه در آینده، قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های‌هایپرانو دچار تغییرات شوند، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می شود و کاربر توافق می‏‌کند که ثبت نام و استفاده مستمر از سایت (نسخه وب و تلفن همراه) و اپلیکیشن، به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. این قوانین برای مطالعه کاربران، در وبسایت و اپلیکیشن هایپرانو در دسترس است. ثبت اطلاعات و نظرات نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل شرایط و قوانین مجموعه هایپرانو از سوی کاربر است و شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود. مجموعه هایپرانو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای هایپرانو محفوظ است.

تعریف مشتری یا کاربر

طبق قانون تجارت الکترونیک، شخصی که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت‌نام درج کرده و اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات‌هایپرانو (به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای، به خرید کالا یا خدمات) اقدام می‌کند.

حساب کاربری

  • 1
    حساب کاربری در هایپرانو، اجتماع شماره تلفن همراه کاربر (مشتری) بعنوان «نام کاربری» و انتخاب یک رمز عبور به دلخواه مشتری، جهت ورود به وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو می‌باشد.
  • 2
    هر مشتری اجازه دارد بیش از یک حساب کاربری در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو داشته باشد. لازم به ذکر است هر شماره تلفن همراه، متعلق به یک حساب کاربری خواهد بود و ثبت دو شماره تلفن همراه یکسان (تکراری) در سیستم، غیرممکن می‌باشد.
  • 3
    حساب کاربری، متعلق به شخص کاربر (مشتری) و استفاده از آن قائم به شخص کاربر و غیر قابل انتقال است.
  • 4
    کلیه مسئولیت‌های مربوط به حفظ و حراست از اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربر دارای حساب کاربری می‌باشد.
  • 5
    در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی تلفن همراه، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع هایپرانو برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و تلفن همراه کاربر انجام شده و می‌شود، به عهده وی خواهد بود.
  • 6
    کاربران (مشتریان) ضمن پذیرش کلیه مسئولیت ناشی از استفاده حساب کاربری، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور اعم از شکل، عبارت، تاییدیه، انتخاب اشکال و تایید آنها را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ کاربران، غیر قابل استماع و مردود است.
  • 7
    هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرم‌افزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو، اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.
  • 8
    مشتری (کاربر) می‌پذیرد کلیه اطلاعات درخواستی وبسایت/ اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و به ‌‌روز وارد کنند و شخص کاربر، مسئول عدم صحت و به‌ روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، مجموعه هایپرانو هیچگونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.
  • 9
    مشتری (کاربر) متعهد می‌شود که فقط و فقط با شماره تلفن همراه متعلق به خود، ایمیل شخصی و کارت/حساب بانکی به نام خود، در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو ثبت‌نام کند. در غیر این صورت، کاربر مذکور در برابر شخص ذینفع صاحب شماره تلفن همراه/ ایمیل/حساب بانکی، تماماً مسئول بوده و مجموعه هایپرانو به محض آگاهی از این موضوع مُجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.
  • 10
    مسئولیت تمام فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی در وبسایت/ اپلیکیشن انجام می‌شود، به عهده شخص مشتری است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از فرد کاربر که با آن حساب از خدمات وبسایت/ اپلیکیشن استفاده می‌کنند، تماماً متوجه کاربر صاحب‌حساب است.
  • 11
    کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی، اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی دیگری منتقل کنند. در صورت بروز این اتفاق، تمامی مسئولیت آن بر عهده کاربر صاحب حساب کاربری خواهد بود.
  • 12
    در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایط اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار هایپرانو قرار ندهند، مجموعه هایپرانو می‌تواند حساب کاربری آن‌ها را مسدود و از ارائه خدمات به نامبردگان خودداری کند.
  • 13
    ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید مجموعه، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی هایپرانو خواهد بود. در غیر این صورت مجموعه هایپرانو می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.

ارتباطات الکترونیکی

  • 1
    هنگامی که شما از خدمات‌هایپرانو استفاده می‏‌کنید و سفارش اینترنتی خود را ثبت می‏‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و شما موافقت می‌‏کنید که‌هایپرانو از ارسال تیکت، Push Notification، پست الکترونیکی (ایمیل) و سرویس پیام کوتاه (SMS)، بعنوان کانال‌های ارتباطی استفاده نموده و بدین شکل، برای پاسخگویی به شما، ارتباط الکترونیکی برقرار گردد.
  • 2
    مشتری (کاربر) می تواند برخی از این راه‌های ارتباط الکترونیکی را مسدود نماید و از دریافت پیام از این مجاری انصراف دهد، اما باید بداند ممکن است در مواقع ضروری، اطلاعات مقتضی را بموقع دریافت نکرده و دچار مشکلات احتمالی شود.
  • 3
    شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و سایر تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و شماره تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های مجموعه هایپرانو، فقط از طریق آنها صورت می‌گیرد.
  • 4
    توجه داشته باشید که 10001000 و 10002000 و 10003000 تنها شماره‌‌هایی هستند که هایپرانو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه هایپرانو را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
  • 5
    ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان هایپرانو، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام تجاری مجموعه هایپرانو است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی، آن را به دپارتمان پشتیبانی هایپرانو اطلاع دهید.
  • 6
    شماره تلفن 0313333333 به عنوان شماره تلفن دپارتمان پشتیبانی وبسایت/ اپلیکیشن، تنها راه برقراری تماس تلفنی هایپرانو با مشتریان می‌باشد.
  • 7
    در صورت اضافه شدن خطوط ارتباطی جدید، شماره‌های جدید، حتما از طریق وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو، به کاربران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رعایت حریم شخصی

  • 1
    هایپرانو به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات وبسایت/اپلیکیشن این مجموعه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
  • 2
    هایپرانو متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربر (مشتری) دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده از وبسایت/ اپلیکیشن را توسعه دهد. در واقع با استفاده از وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
  • 3
    همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات هایپرانو از قبیل متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط هایپرانو جزئی از اموال مجموعه هایپرانو محسوب شده و حق استفاده و نشر تمامی مطالب در انحصار هایپرانو است.
  • 4
    هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای هایپرانو محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط هایپرانو و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار هایپرانو است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
  • 5
    کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع‌آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای هایپرانو محفوظ است.
  • 6
    در صورت استفاده از هر یک از خدمات هایپرانو، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
  • 7
    تنها مرجع رسمی مورد تایید مجموعه هایپرانو برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی این وبسایت یعنی www.hyperano.com است و با هیچ روش دیگری جز روش‌های ذکر شده در بند ارتباطات الکترونیکی قوانین و مقررات، و آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در وبسایت، با کاربر (مشتری) تماسی برقرار نخواهد شد.
  • 8
    وبسایت هایپرانو هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.hyperano.com و همچنین هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روش‏‌ها با کاربر (مشتری) تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
  • 9
    هایپرانو خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

مسئولیت هایپرانو

  • 1
    هایپرانو با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران در انتهای فرایند ثبت سفارش و تحویل سفارش، تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان ارائه دهد.
  • 2
    هایپرانو با تمام امکانات خود از جمله دپارتمان پشتیبانی و واحد رسیدگی به شکایات، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه اختلاف احتمالی در زمان استفاده از خدمات به کار می‌گیرد.
  • 3
    هایپرانو برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری توسط دستگاه‌های کاربران تلاش می‌کند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و …) نمی‌دهد.
  • 4
    اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد هایپرانو محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و همچنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، هایپرانو مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است.
  • 5
    ارائه اطلاعات کاربری صرفاً از طریق وبسایت/ اپلیکیشن امکان‌پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون.

مسئولیت کاربران (مشتریان)

  • 1
    هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های مجموعه هایپرانو شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. هایپرانو این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر متخلف را مسدود و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف به‌عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
  • 2
    کاربران مکلف به رعایت کلیه شرایط و قوانین منتشرشده در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو بوده و در صورت نقض تعهدات و شرایط مذکور، کاربران مسئول پذیرش کلیه آثار ناشی از تخلف در قبال هایپرانو خواهند بود.

قیمت گذاری

  • 1
    سیاست قیمت‌‏گذاری در مجموعه هایپرانو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
  • 2
    قیمت‌‏‌های ارائه شده جهت تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو، بر مبنای قیمت ‏‌های خرده فروشی است.
  • 3
    در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانات بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، هایپرانو موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد.
  • 4
    اگر محصولی پس از ثبت سفارش (پیش از پرداخت و تسویه) شامل کاهش یا افزایش قیمت شود، سفارش بروزرسانی و قیمت جدید در مبلغ اعمال می‏‌شود.
  • 5
    اگر محصولی بعد از انجام پرداخت بانکی و تسویه مبلغ، شامل کاهش یا افزایش قیمت شود، سفارش بدون هیچ تغییری در مبلغ فاکتور، به مشتری تحویل می‌گردد.
  • 6
    مالیات بر ارزش افزوده از سوی هایپرانو برای کلیه محصولات پرداخت شده و هیچ مبلغی به عنوان مالیات از کاربران دریافت نمی‌شود.
  • 7
    هزینه‏‌های بسته‌بندی و ارسال سفارش، در بازه‌های زمانی ارائه شده روی وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو برای هر فروشگاه تعیین شده و قبل از تایید نهایی، در فاکتور به کاربر اطلاع رسانی میشود.
  • 8
    هایپرانو در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به دپارتمان پشتیبانی هایپرانو اطلاع دهید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • 1
    کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل و با دقت تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  • 2
    درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله صحت آن‌هاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هایپرانو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • 3
    افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
  • 4
    سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد شماره سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که هایپرانو هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
  • 5
    اطلاعات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می‌بایست با خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می‌باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
  • 6
    در صورتی که به هر دلیل قیمت نهایی با هزینه پرداخت شده متفاوت باشد (خرید محصولاتی نظیر ماهی یا هندوانه که قیمت دقیق بعد از وزن‌کشی بدست میآید) کاربر (مشتری) می‌تواند مبلغ باقیمانده را در محل پرداخت کند یا از طریق درگاه بانکی، پرداخت هزینه را تکمیل نماید.
  • 7
    در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف، بن یا کیف پول) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، منوط به تصمیم‌گیری هایپرانو خواهد بود.
  • 8
    با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
  • 9
    از آنجا که هایپرانو یک وبسایت/ اپلیکیشن خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار جزء است. از این رو هایپرانو برای سفارش هر محصول، سقف تعداد معین نموده که این محدودیت، باتوجه به نوع محصول و دیگر پارامترهای آن، متفاوت می‌باشد. در بازه‌های زمانی مختلف، محدودیت سقف سفارش قابل تغییر خواهد بود
  • 10
    در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به کیف پول/ حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • 11
    تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • 12
    مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تحویل گیرنده سفارش، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • 13
    در صورت بروز تاخیر احتمالی در پردازش سفارش، این موضوع از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است هایپرانو تمام تلاش خود را در ارائه خدمات به موقع و در بازه زمانی انتخاب شده از سوی مشتری بکار خواهد گرفت، اما در شرایط خاص، از قبیل بارش برف و باران شدید، ترافیک شدید، حادثه و ...، بروز تاخیر در ارسال سفارش، دور از ذهن نخواهد بود.
  • 14
    کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت هایپرانو به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. هایپرانو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.
  • 15
    در صورتی که موجودی محصولی در هایپرانو به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، هایپرانو موظف است در جهت رفاه حال مشتری، محصول مشابه دیگری با نزدیکترین ویژگی‌ها، بعنوان کالای جایگزین برای مشتری ارسال نماید.
  • 16
    مشتری در صورت عدم تمایل به استفاده از کالای جایگزین، حق لغو سفارش آن محصول، عدم تحویل از شخص سفیر و درخواست استرداد وجه به کیف پول را خواهد داشت.
  • 17
    هایپرانو به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد، اما کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش و در بازه زمانی انتخابی مشتری ارسال و تحویل می‌‏شوند. (روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است)

برگشت کالا (مرجوعی)

  • 1
    هایپرانو همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب، تحویل مشتریان در اقصی نقاط شهر شود. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه سفارشات و کنترل و بازبینی چندمرحله‌ای، احتمال آسیب‌دیدگی سفارش، بسیار پایین خواهد بود.
  • 2
    مشتری باید آسیب‏‌های فیزیکی اقلام کالایی ناشی از حمل و نقل را، در لحظه دریافت سفارش و حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا، اعلام نماید. بنا به دلایل بهداشتی، مواد تازه و فله‌ای، موادگوشتی و پروتئینی، مواد منجمد، مواد لبنی، میوه و سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی قابل بازگشت نمی‌باشند و فقط در صورت سپری شدن تاریخ انقضاء و مشاهده‌ی فساد محصول، لازم است که در همان روز تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع‌رسانی شود. اگر مشتری برای تشخیص عیوب کیفی، ناچار به باز کردن درب محصول شد، نباید از حجم محصول کاسته شده باشد. موارد مربوط به فساد و یا خرابی محصولات بعد از هماهنگی‌های انجام شده از مشتری تحویل و برای بررسی توسط پزشک مربوطه، به فروشگاه بازگردانده می‌شود. در صورت عدم تایید فساد و یا خرابی محصول توسط پزشک، هزینه‌ی حمل سفارش به عهده مشتری خواهد بود و در صورت تایید، بازگشت وجه کالای مورد نظر انجام خواهد شد. بازگشت محصولات به غیر از محصولات بهداشتی، مواد تازه و فله‌ای، مواد گوشتی و پروتئینی، مواد منجمد، مواد لبنی، میوه و سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی در صورتی که هیچ کدام از مشکلات ذکر شده را نداشته باشد با پرداخت هزینه ارسال به فروشگاه میسر خواهد بود.
  • 3
    در صورتی که کالای آسیب دیده، کالای جایگزین باشد و موجودی کالای جایگزین، به اتمام نرسیده باشد، مشتری می تواند درخواست ارسال مجدد کالا یا درخواست بازگشت وجه آن به کیف پول را داشته باشد.
  • 4
    در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به اتمام برسد، و هایپرانو امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، موظف است مبلغ کالا را به کیف پول خریدار استرداد نماید.
  • 5
    در صورتی که مشتری کالا را بصورت سالم و بدون نقص دریافت نموده اما بنا بر تمایل و دلایل شخصی، مایل به مرجوع نمودن آن باشد، هایپرانو با درخواست مرجوع نمودن کالا موافقت نموده اما هزینه حمل و نقل، روی فاکتور محاسبه و کسر خواهد شد.
  • 6
    مشتری در صورت تمایل به بازگشت وجه کالا یا کالاهای آسیب دیده، می‌باید اطلاعات حساب بانکی‌ای را که پرداخت از طریق آن انجام شده، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی به پشتیبانی مجموعه هایپرانو ارجاع دهد. در صورتی که این اطلاعات مغایر با حساب بانکی پرداخت کننده وجه سفارش باشد، برای اصلاح اطلاعات با مشتری تماس حاصل خواهد شد. مجموعه هایپرانو خود را موظف می‌داند که عودت وجه کالا یا کالاهای آسیب دیده را طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت غیر تعطیل انجام دهد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

  • 1
    اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت هایپرانو، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند.
  • 2
    نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای هایپرانو مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
  • 3
    هایپرانو مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
  • 4
    درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌های آن بر عهده مشتری است و مجموعه هایپرانو در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
  • 5
    هایپرانو نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

محتـوا

  • 1
    هایپرانو نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند.
  • 2
    هایپرانو تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط هایپرانو دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درج شده در وبسایت/ اپلیکیشن است، تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده می‌باشد. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
  • 3
    وب ‏‌سایت هایپرانو هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد.
  • 4
    کلیه محتویات سایت هایپرانو شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت هایپرانو تعلق دارد.

نظرات کاربران

  • 1
    هدف از ایجاد بخش نظرات در هایپرانو، اشتراک‌گذاری تجربه‌ خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد.
  • 2
    بخش نظرات هایپرانو با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند.
  • 3
    اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند.
  • 4
    هایپرانو در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
  • 5
    نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی هایپرانو درباره‌ محتویات نظر نیست، لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

  • 1
    احتراما فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از کاراکتر فضای خالی بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و ایموجی در متن خودداری کنید.
  • 2
    برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  • 3
    نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده‌ عملی و تجربه‌ شخصی باشد و مزایا و معایب بصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری شود.
  • 4
    نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد، بلکه بطور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
  • 5
    با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد، نه به‌صورت مطلق.
  • 6
    جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
  • 7
    کاربران ارسال‌کننده‌ نظر موظفند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تایید نشدن نظر کاربر می‌شود.
  • 8
    قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
  • 9
    تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  • 10
    با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • 11
    تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند، لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
  • 12
    کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از هایپرانو را در قسمت مربوط اعلام کنند، لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
  • 13
    توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید. همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
  • 14
    بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد، لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  • 15
    لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
  • 16
    کامنت‌هایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنت‌های کالاهای جنسی تایید نخواهند شد.
  • 17
    هایپرانو ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وبسایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، هایپرانو می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق الذکر به هایپرانو اعطاء نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

روش استفاده از کدهای تخفیف

  • 1
    کدهای تخفیف ارائه شده در هایپرانو دارای شرایط و قوانین منحصر به فرد است و برای استفاده از آنها باید شرایط مذکور در قسمت جزئیات کد تخفیف به طور کامل رعایت شود تا تخفیف مورد نظر برای کاربر در نظر گرفته شود. همچنین کدهای تخفیف متعلق به فروشگاه مربوطه بوده و برای همان فروشگاه قابل استفاده خواهد بود.
  • 2
    مهلت استفاده از هر کد تخفیف در صفحه مربوط به دریافت آن کد درج می‌شود. در صورت پایان تاریخ اعتبار، کدهای تخفیف قابل تمدید یا تعویض نیست و امتیاز آنها غیر قابل بازگشت خواهد بود.
  • 3
    برای رعایت هر چه بیشتر امنیت کاربران، اگر یک کد تخفیف دریافت نمایید، کد تخفیف شما فقط در همان حساب کاربری که با آن کدتخفیف را دریافت کرده اید قابل استفاده است و در سایر حساب‌های کاربری امکان استفاده ندارد.

استفاده از بن

  • 1
    بن‌های اختصاص داده شده به کاربران مختص فروشگاه مربوطه بوده و در سایر فروشگاه‌ها قابل استفاده نیست. تاریخ انقضا، اقلام و سایر اطلاعات بن توسط فروشگاه مربوطه تعیین شده و در اختیار مشتری نیست.
  • 2
    مبلغ استفاده شده و مبلغ باقیمانده ی بن در پروفایل کاربر قابل مشاهده است و در صورت پایان مهلت استفاده از بن دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

موارد فنی

  • 1
    کاربران حق ندارند هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد Source Code وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو شامل دیکامپایل Decompile، مهندسی معکوس Reverse Engineering یا فعالیت‌های مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
  • 2
    کاربران مجاز نیستند با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring و روش‌های دیگر، نسخۀ دیگری از خدمات هایپرانو را روی سرورهای دیگر ارائه کنند.
  • 3
    کاربران مجاز نیستند در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو یا در روش ارائه خدمات آن، تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
  • 4
    کاربران حق ندارند نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس‌گذاری (Indexing)، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کنند.
  • 5
    کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از وبسایت/ اپلیکیشن هایپرانو یا سامانه‌های مرتبط با هایپرانو انجام دهند.
  • 5
    در صورت مشاهده هریک از موارد غیرمجاز، حق پیگیری قضایی از سوی مجموعه هایپرانو، محفوظ است.

قوه قهریه

  • 1
    تمامی شرایط و قوانین مذکور، در شرایط عادی قابل اجرا بوده و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، مجموعه هایپرانو در حفظ نظام اداری خود تلاش خواهد کرد اما پاسخ‌گوی موارد خارج از اختیار خود نخواهد بود.

تیم پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان هایپرانو در هر زمان و مکان پاسخگوی سوالات شما عزیزان و همراهان گرامیست.

در صورتیکه پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید سوال خود را به بخش پشتیبانی‌ مشتریان ارسال کنید

اصفهان

--------------

هایپرانو | تجربه خریدی نو